blog-01.jpg

آشنایی با انواع تبلیغات

  •  تبلیغات محیطی
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات شخصی
  • تبلیغات اینترنتی
  • تبلیغات تجاری

تبلیغات محیطی از زمان‌های خیلی قدیم مورد استفاده قرار گرفته و می‌توان گفت که قدیمی ترین روش تبلیغات است. تبلیغات محیطی وسیله ارتباطی فعالی برای انتقال پیام به میلیون ها نفر است . تبلیغات محیطی انتقال پیامی برای عموم افراد جامعه است که تاثیر بسیاری در تغییر شیوه زندگی افراد دارد. در مصر باستان برای گسترش آیین خود افراد این تبلیغ‌ها رو روی کتیبه ها کنده کاری میکردند . متن و خلاقیت و ایده های نو در تبلیغات محیطی بسیار بسیار مهم است تبلیغات محیطی باید طوری طراحی شود که در ذهن مشتری بماند. به تمام تبلیغاتی که در خارج از محیط زندگی انجام میشود را ، تبلیغات محیطی میگویند.

رازهای موفقیت در تبلیغات بنری که باعث افزایش بازدید می شود تا بیننده با مشاهده ترکیب یک متن تبلیغی خوب و گرافیک مناسب جذب سایت شما شود.  تبلیغاتی که به صورت بنر انجام می شود را تبلیغات بنری  گویند.انواع تبلیغات بنری:

۱-به صورت بیلیوردی در محیط

۲- به صورت بنری در اینترنت

کاری که برای گرفتن بازخورد بیشتر از تبلیغات بنری می توانید انجام دهید متن تبلیغ نویسی و گرافیک است نکاتی که وقتی در متن تبلیغاتی شما رعایت شود مشتری ببیشتری جذب می شود و باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد می شود.

تیتر متنتان باید جذاب و کوتاه باشد و توجه را به خود جلب کند طوری که مخاطب مشتاق به خواندن متن باشد.

سود و فواید کالا را لیست کنید و آن را به صورت مزیت هایی که برای مشتری دارد ارائه دهید.

به طور مثال: به جای اینکه بگوییم محصول ما با سرعت بیشتری کار می کند، بگوییم با این محصول وقتتان را ذخیره کرده و وقت آزاد بیشتری دارید.

به تمامی تبلیغاتی که در فضای اینترنت و وب انجام می‌شود تبلیغات اینترنتی می‌گویند. این نوع از تبلیغات برای افراد و کسب و کارهای مختلف جذابیت زیادی دارد. چرا که علاوه بر تنوع نسبت به روشهای تبلیغاتی سنتی از قیمت ارزانتری برخوردار است. برای مثال برای نصب یک بنر در سطح شهر شما باید هزینه زیادی را پرداخت کنید در حالی که با همان مبلغ قادر خواهیدبود میزان قابل توجهی تبلیغات اینترنتی داشته باشید که تاثیرگذاری قابل توجهی نیز دارند. معمولا شرکت های بزرگ با بودجه های تبلیغاتی زیاد از هر دو روش تبلیغات سنتی و اینترنتی بهره میبرند اما تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای کوچک را نیز قادر کرده است که به خوبی دیده شوند. تبلیغات اینترنتی انواع گوناگونی دارد که در اینجا میخواهم پنج مورد از تبلیغات اینترنتی را به شما آموزش بدهم.

معمولا شرکت های بزرگ با بودجه های تبلیغاتی زیاد از هر دو روش تبلیغات سنتی و اینترنتی بهره میبرند اما تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای کوچک را نیز قادر کرده است که به خوبی دیده شوند. انواع تبلیغات اینترنتی:۱ – تبلیغات کلیکی ۲ – تبلیغات بنری ۳ – ایمیل مارکتینگ

برای قسمت تبلیغات شخصی درج گردد که با توجه به نیاز و ایده مشتریان مشاوره تبلیغاتی ارائه می گردد

موسسه ایده‌آل طرح چشم سوم

چشم سوم

تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک۳، طبقه۴، واحد۴۰۳

تلفن:۰۲۱۸۸۸۷۵۹۷۶-۰۲۱۸۸۸۷۹۲۰۳
ثبت سفارش: ۰۲۱۸۸۷۹۶۸۲۱
ایمیل:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت موسسه ایده‌آل طرح چشم سوم محفوظ است.
طراحی وب